• 1345 helistamisel

HELISTAGE 1345 KUI

  • teile on vaja abi elamumajanduse valdkonnas
  • näete, et linnamajanduses on midagi korrast ära
  • teil on ettepanekuid linna elu-olu parandamiseks
  • teenus töötab 24h ööpäevas
  • lahendab emaili aadressile 1345@rescue.ee laekunud probleeme  
dispetšerteenistus, tegeleb linnamajanduslike probleemide -elektri, vee ja kanalisatsiooni, küttesüsteemide, heakorra, teede ja tänavate korrashoiu, ning kommunaalmajandusega seotud küsimused lahendamise vahendamisega Tallinna linnas.

DISPETŠERTEENISTUSE TÖÖ 

Abitelefonieesmärgiks on abistada linnakodanikke nende elu – olu puudutavates küsimustes. Linlasel on kergem meeles pidada lihtsat lühinumbrit, kui otsida vajalikku pikka telefoninumbrit infoteatmikest.

Dispetser

  • võtab vastu teate, analüüsib probleemi sisu
  • edastab probleemi vastavale ettevõtte/asutusele või ühendab kodaniku tema probleemi lahendava ettevõtte/asutusega.
  • iga probleem klassifitseeritakse vastavalt selle olemusele ja salvestatakse andmebaasi koos lühida sisukokkuvõttega

Tallinna Abikeskuse dispetšerid lähtuvad oma töös headest klienditeeninduse tavadest ja nende põhiülesandeks on probleemidele lahenduste pakkumine. Hetkel on erinevad probleemid klassifitseeritud 34 nimetuse alla.

ABITELEFON 1345 KOMMUNIKATSIOONIKESKUSENA KRIISISITUATSIOONIS

Tallinna abitelefoni lühinumbrit 1345 kasutatakse kriisikommunikatsioonikeskusena kriisisituatsioonides või suurõnnetuste korral elanike informeerimiseks. (N: 2003.aasta detsembri lumetorm, 2004.aasta suvel toimunud veeuputus ja 2005. aasta jaanuari torm).